Dieta na mase!

Odpowiednia dieta w połączeniu z treningiem jest kluczem do skutecznego i efektywnego zbudowania masy mięśniowej. Ale żeby dieta na mase rzeczywiście przyniosła oczekiwane efekty musi zostać odpowiednio skomponowana.

Dieta na mase – co powinna zawierać?  Dieta na mase! Najskuteczniejsza na rynku! ⋆ PoradnikFaceta.com

Przede wszystkim w takiej diecie musi być zapewniona równowaga. Organizm powinien mieć zapewniony stały dopływ:

*węglowodanów będących doskonałym źródłem energii, która jest niezbędna w trakcie licznych treningów. Dlatego należy spożywać różne odmiany makaronów, kasz i ryżu
* białek niezbędnych do prawidłowego budowania masy mięśniowej. Białka znajdziemy w chudych mięsach takich jak: drób, wołowina oraz rybach,jajach, mleku i innych produktach mlecznych (kefirach, jogurtach)
* tłuszczów, które znajdziemy w oliwie z oliwek, oleju lnianym czy tłustych rybach
* witamin znajdujących się w surowych warzywach i owocach, które mają działanie antyoksydacyjne

Pozostałe zasady https://poradnikfaceta.com

W trakcie stosowania diety należy pamiętać o regularnym odżywaniu się. Dodatkowo należy pić odpowiednie ilości wody, tak około 2 litrów dziennie, a w dni treningowe zdecydowanie więcej. Należy unikać niezdrowego jedzenia w postaci słodyczy i fast-foodów. Dzięki temu odniesiemy zamierzony efekt w postaci przyrostu masy mięśniowej.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s